Papatya_aşk

Papatya_aşk
@Papatya_Ask
Mesele sevmek değil azizim, kime sorsam herkes seviyor zaten. Mühim olan güzel sevebilmek, kırmadan, dökmeden, yormadan, acıtmadan... “Bir yalanı yaşıyormuşum,içim bomboş”
... varlığımı bir başka varlıkta erimiş hissederken yaşadığımı da hissettim.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Çünkü sevdim ve ben kalbiyle yaşayanlar zümresindenim..”
“Sende bıçak, bende yürek yarası...”
Sen güzelliğinin her şeyi fethettiği zamanlardasın ve ben hangi yanıma değsen o yandan ağrıyorum.
Bu kadar keskin bir bakış, geçici olmayan bir ilginin habercisi olabilirdi ancak.