Papatya_aşk

Papatya_aşk
@Papatya_Ask
Mesele sevmek değil azizim, kime sorsam herkes seviyor zaten. Mühim olan güzel sevebilmek, kırmadan, dökmeden, yormadan, acıtmadan... “Bir yalanı yaşıyormuşum,içim bomboş”
... varlığımı bir başka varlıkta erimiş hissederken yaşadığımı da hissettim.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Çünkü sevdim ve ben kalbiyle yaşayanlar zümresindenim..”
“Sende bıçak, bende yürek yarası...”
Sen güzelliğinin her şeyi fethettiği zamanlardasın ve ben hangi yanıma değsen o yandan ağrıyorum.
Bu kadar keskin bir bakış, geçici olmayan bir ilginin habercisi olabilirdi ancak.