ѕüмєуяα

ѕüмєуяα
@Papatya_misali_
"Sükutun da sesi var ama onu anlayacak yürek lazım" Şems-i Tebrizi
öğrenci
İstanbul
Gaziantep
Gaziantep
310 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Nejat işler ne güzel demiş ; "ikinci şans her zaman iyi bir fikir olmayabilir ;ilkinde yaralayan ikincisinde öldürebilir...." 🥀
İlişkiler
Reklam
_Yunus Emre ne güzel demiş ;_ *Üzenlerin üzüldüğü vakit de gelir. Her şey dönüp dolaşıp sahibini bulur* 🌿🖤
Edebiyat
Hayırlı sabahlar
"Eskiler mi güzeldi yoksa, Eskiden mi güzeldik.." 🥀
İnsan ve Duygular
Ne demişti Cahit Zarifoğlu; Güzel dostlar biriktirin "nasılsın" yerine "yüreğin iyi mi" diye sorsunlar... 💌🗝️
İnsan ve Duygular
"Çiçeğim, derdini kelimelerle ifade etmeye çalışmanın ne zaman faydasını gördün ki? Bari sus kelimeler incinmesin.. "🥀
Edebiyat