ᖇᥲᑲiᥲ

ᖇᥲᑲiᥲ
@Papatyaciii
•𝙱𝚒𝚛 𝚗𝚎𝚏𝚎𝚜, 𝚋𝚒𝚗 𝚎𝚗𝚍𝚒𝚜𝚎
"Doğrudur; kitap okumak karın doyurmuyor. Ancak karnı tok, beyni boş adamlardan çektiğimiz kadar kimseden çekmedik..."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Göğe bakmak Allah'ın yaratışındaki mucizeyi idrak edebilmek demek. Göğe bakan insan, kendi küçüklüğünü idrak ediyor..”
“Sonunda yalnız kalıyor insanlar. İnsanın muhtaç olduğu bir tebessüm, bir tatlı bakış. Rızık her türlü gelir. Tatlı bakış, tebessüm o hilmiyet dediğimiz, lütf- i İlahi' dir.”
“Anestezi çağı” diyor bir yazar, uyuşma çağı. Derin sorular, yakıcı sorular yok artık.