Paradise falls: a land lost in time

Paradise falls: a land lost in time
@Paradisefallsalandlostintime
"Ölümlü olduğunu hatırla! Sadece bir insan olduğunu hatırla! Arkana bak! Sadece bir insansın hatırla!" Kusursuz cinayet yoktur - Sayfa 11
Stj. Avukat
Üniversite
81 okur puanı
Ağustos 2017 tarihinde katıldı
Bu bir içdöküntüsüdür.
Başkalarinin bizden daha kötü durumda olduğunu görüp "halimize şükürler olsun, şükretcek cok seyimiz var" diyoruz ya, o kötü olan başkasını bir başina birakip. Thomas More diyor ki "Öyle bir şeydir ki bu kibir, insanı kendi elindekiyle değil, başkasının sefaletini görerek mutlu olmaya iter." Başkasinin sefaletinden içten içe mutlu oluyoruz bizim basimiza gelmedigi için... 'Başkalarınin acısına tanıklik etmenin gizliden gizliye insana heyecan ve keyif veren tadini duyumsayanlar, o acılari oturup birbirlerine anlatmaktan, Tv ekranina yapişacak gibi izlemekten, gazetelern üçüncü sayfasini neredeyse gözüne yapistirarak okumaktan, acının en kücük ayrintisini dahi bilmeye calismaktan, kendi acilarini unutmak icin her türlü çabayi ortaya koyarken başkalarınin acilarindan keyifli bir yemek sonrasi muhabbeti cikarirlar.' Başkalarinin ölümlerinden, başkalarinin amansiz hastaliklarindan, örtülü bir hazla, yalanciktan ifadelerle sohbete renk katarlar... Başkalarinin acilari icin elinizden bir sey gelmiyorsa hic degilse susun! Birbirinizle yariş icerisinde oldugunuz sacma sapan paylasimlarla(!) zulmü duyurmaya kalkmanin onlarin acisini hafifletmedigini bilin .. "Zulme sessiz kalanin dilsiz seytan oldugu" sözünu yanlis anlayip, sosyal medyadan yaptiginiz paylasimlarla vicdaninizi rahatlatmayin.. Sesiniz fazla cıktikca o zulmü durdurmuyorsunuz, paylasimlariniz ve yaptiklariniz gürültü ve görüntü kirliliginden öteye gitmiyor .
Sağlık
Paradise falls: a land lost in time
İnsan sevmiyorum. Ama emin olun sizin kadar değil. İnsanların zulme uğramasına sessiz kalın, susun demiyorum. İnsanların amacı vicdan rahatlatmak diyerek sizin gibi kötü düşünmüyorum. Kötü niyet aramıyorum. Ne savunuyorum, düşünme, konuşma, sus zihniyetinin yanlışlığını savunuyorum. Daha önce, pırlantadan vergi alınmıyor ama kitaptan alınıyor çünkü okuyandan korkuyorlar... yazınızı savunuyorum tam olarak. Konuyu kişiselleştirip konuyu manipüle edeceğinizi bilseydim yazmazdım zaten. Hayatınıza devam edin, bayramınızı kutlayın. İnsanları eleştirip bunları yapın.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bu bir içdöküntüsüdür.
Başkalarinin bizden daha kötü durumda olduğunu görüp "halimize şükürler olsun, şükretcek cok seyimiz var" diyoruz ya, o kötü olan başkasını bir başina birakip. Thomas More diyor ki "Öyle bir şeydir ki bu kibir, insanı kendi elindekiyle değil, başkasının sefaletini görerek mutlu olmaya iter." Başkasinin sefaletinden içten içe mutlu oluyoruz bizim basimiza gelmedigi için... 'Başkalarınin acısına tanıklik etmenin gizliden gizliye insana heyecan ve keyif veren tadini duyumsayanlar, o acılari oturup birbirlerine anlatmaktan, Tv ekranina yapişacak gibi izlemekten, gazetelern üçüncü sayfasini neredeyse gözüne yapistirarak okumaktan, acının en kücük ayrintisini dahi bilmeye calismaktan, kendi acilarini unutmak icin her türlü çabayi ortaya koyarken başkalarınin acilarindan keyifli bir yemek sonrasi muhabbeti cikarirlar.' Başkalarinin ölümlerinden, başkalarinin amansiz hastaliklarindan, örtülü bir hazla, yalanciktan ifadelerle sohbete renk katarlar... Başkalarinin acilari icin elinizden bir sey gelmiyorsa hic degilse susun! Birbirinizle yariş icerisinde oldugunuz sacma sapan paylasimlarla(!) zulmü duyurmaya kalkmanin onlarin acisini hafifletmedigini bilin .. "Zulme sessiz kalanin dilsiz seytan oldugu" sözünu yanlis anlayip, sosyal medyadan yaptiginiz paylasimlarla vicdaninizi rahatlatmayin.. Sesiniz fazla cıktikca o zulmü durdurmuyorsunuz, paylasimlariniz ve yaptiklariniz gürültü ve görüntü kirliliginden öteye gitmiyor .
Sağlık
Paradise falls: a land lost in time
Sizin arkadaşlarınızın paylaşımı nasıl size samimi gelmiyorsa, yeri olmayan bu yerde bunu paylaşmanız da bana hiç samimi gelmiyor. Sosyal medyada yapılan samimiyetsiz paylaşımlara cevabı buradan veremezsiniz.
Bu bir içdöküntüsüdür.
Başkalarinin bizden daha kötü durumda olduğunu görüp "halimize şükürler olsun, şükretcek cok seyimiz var" diyoruz ya, o kötü olan başkasını bir başina birakip. Thomas More diyor ki "Öyle bir şeydir ki bu kibir, insanı kendi elindekiyle değil, başkasının sefaletini görerek mutlu olmaya iter." Başkasinin sefaletinden içten içe mutlu oluyoruz bizim basimiza gelmedigi için... 'Başkalarınin acısına tanıklik etmenin gizliden gizliye insana heyecan ve keyif veren tadini duyumsayanlar, o acılari oturup birbirlerine anlatmaktan, Tv ekranina yapişacak gibi izlemekten, gazetelern üçüncü sayfasini neredeyse gözüne yapistirarak okumaktan, acının en kücük ayrintisini dahi bilmeye calismaktan, kendi acilarini unutmak icin her türlü çabayi ortaya koyarken başkalarınin acilarindan keyifli bir yemek sonrasi muhabbeti cikarirlar.' Başkalarinin ölümlerinden, başkalarinin amansiz hastaliklarindan, örtülü bir hazla, yalanciktan ifadelerle sohbete renk katarlar... Başkalarinin acilari icin elinizden bir sey gelmiyorsa hic degilse susun! Birbirinizle yariş icerisinde oldugunuz sacma sapan paylasimlarla(!) zulmü duyurmaya kalkmanin onlarin acisini hafifletmedigini bilin .. "Zulme sessiz kalanin dilsiz seytan oldugu" sözünu yanlis anlayip, sosyal medyadan yaptiginiz paylasimlarla vicdaninizi rahatlatmayin.. Sesiniz fazla cıktikca o zulmü durdurmuyorsunuz, paylasimlariniz ve yaptiklariniz gürültü ve görüntü kirliliginden öteye gitmiyor .
Sağlık
Paradise falls: a land lost in time
Nasıl duyursunlar? Nasıl duyurmalarınızı arzu edersiniz? Siz ne yaptınız? Mesela yarın bayram yapmayın. Çünkü duyarlılığınıza bu yakışmaz öyle değil mi? Fotoğraf çekmesenizde veya çekip paylaşmasanızda neticede bayram yapıyorsunuzdur. Bu yüzden yapmamanız gerekir. Veya insanlar yaptıklarını gözünüze gözünüze sokmak zorunda mı? Dua etmediğini veya bağış yapmadığını nereden biliyorsunuz. Size bildirmeleri mi gerekiyor? Vicdan rahatlatma nedir? İnsanın kendinin sebep olduğu bir şeyin sonuçlarını görmemek için kendini kandırmasıdır. Paylaşım yapan arkadaşlarınız bu katliamı yapmamıştır/yapmıyordur diye düşünüyorum.
Bu bir içdöküntüsüdür.
Başkalarinin bizden daha kötü durumda olduğunu görüp "halimize şükürler olsun, şükretcek cok seyimiz var" diyoruz ya, o kötü olan başkasını bir başina birakip. Thomas More diyor ki "Öyle bir şeydir ki bu kibir, insanı kendi elindekiyle değil, başkasının sefaletini görerek mutlu olmaya iter." Başkasinin sefaletinden içten içe mutlu oluyoruz bizim basimiza gelmedigi için... 'Başkalarınin acısına tanıklik etmenin gizliden gizliye insana heyecan ve keyif veren tadini duyumsayanlar, o acılari oturup birbirlerine anlatmaktan, Tv ekranina yapişacak gibi izlemekten, gazetelern üçüncü sayfasini neredeyse gözüne yapistirarak okumaktan, acının en kücük ayrintisini dahi bilmeye calismaktan, kendi acilarini unutmak icin her türlü çabayi ortaya koyarken başkalarınin acilarindan keyifli bir yemek sonrasi muhabbeti cikarirlar.' Başkalarinin ölümlerinden, başkalarinin amansiz hastaliklarindan, örtülü bir hazla, yalanciktan ifadelerle sohbete renk katarlar... Başkalarinin acilari icin elinizden bir sey gelmiyorsa hic degilse susun! Birbirinizle yariş icerisinde oldugunuz sacma sapan paylasimlarla(!) zulmü duyurmaya kalkmanin onlarin acisini hafifletmedigini bilin .. "Zulme sessiz kalanin dilsiz seytan oldugu" sözünu yanlis anlayip, sosyal medyadan yaptiginiz paylasimlarla vicdaninizi rahatlatmayin.. Sesiniz fazla cıktikca o zulmü durdurmuyorsunuz, paylasimlariniz ve yaptiklariniz gürültü ve görüntü kirliliginden öteye gitmiyor .
Sağlık
Paradise falls: a land lost in time
İlk olarak herkes görüşlerini paylaşmakta hürdür, sizin şuan burada yaptığınız gibi. İstediklerini paylaşabilirler, bundan neden rahatsız oluyorsunuz?Belki size samimi gelmiyordur, bilemiyorum. Daha iyi önerileriniz var ise- ve bunlardan biri size göre susmak - onları o paylaşım yapanların gönderileri altında paylaşın. Burada paylaşmanız da bana şahsen samimi gelmedi. Bahsettiğiniz cümleler ise şu şekilde:"Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır." Hz. Muhammed (sav) ve "Bir zulme engel olamıyorsanız onu herkese duyurun." Hz. Ali (ra) Tüm insanların yanlış anladığı fakat sizin doğru anladığınız bu cümleleri bize açıklarsanız da aydınlanırız.
9/10
·244 syf.··
Beğendi
·
2017 3. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 25 Ağustos 2017 13:25
Çok farklı konuları içeren denemeler içeriyor. İlk denemeler hep mazoşitler, satanistler üzerineydi, umarım böyle devam etmez diye düşündüm. Aynı türden denemeler üst üste olduğunda biraz sıkıcı oluyor. Ancak sonraları konular farklılaştı. Çok şaşırtan şeyler okudum. Kırk yıl düşünsem aklıma asla gelmezdi dediğim türden şeyler okudum. Çok beğendim bu yüzden hocanın diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum. Ve denemedeki ilk yaşanmış öyküyü asla unutabileceğimi düşünmüyorum. Ve sanırım herkese, herşeye kuşkuyla bakacağım. - Kusursuz cinayet yoktur, kusurlu insan vardır.
Kusursuz Cinayet YokturSevil Atasoy · Doğan Kitap · 20121,226 okunma
Pitho isimli okura yanıt verildi
Paradise falls: a land lost in time
Okumaya değer ilk fırsatta okuyun, böyle tadını kaçırmayalım :)