Pluviofil

Pluviofil
@Patheticc
Benim de bir insan tarafım vardı Bakma böyle kötü olduğuma Benim de dileklerim vardı Benim de bir beklediğim vardı yaşamaktan Yeter artık vurma yüzüme çirkinliğimi.. Anlamıyor musun? Sen sevildiğin için güzelsin bu kadar Ben sevilmediğimden böyle çirkinim
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne desem ki sana Bırakıp gittin beni Boşluk bıraktın bende Sahi hiç mi sevmedin Hiç mi değerim yoktu gözünde Her şey bu kadar kolay mıydı ? Ne yapacağım şimdi İçimdeki boşluğu neyle dolduracağım ? Kaya mı kapatmalıyım ? Toprağa mı gömmeliyim ? Yapamıyorum birtanem O hep kalıcak orada Söküp atamayacağım onu oradan Korkacağım belki de Belki de aptal cesaretlerim olacak Aklına hiç geliyor muyum acaba ? Ben seni unutamıyorum Sen beni anımsamıyorsun bile.
Beni ben yapan şey neydi ? Unutuyor muydum benliğimi ? Ben hiçbir zaman bulamadım ki kendimi Kendimle ne yapacağımı bilemedim İçimdeki beni asla gösteremedim Gösteremezdim...
Ne desem nasıl başlasam bilmiyorum Diyecek çok da bir şey yok aslında Her zamanki gibi, her zamanki gibi iyi değilim Biraz kırgın, biraz bitkin, en çok da hüzünlüyüm bu aralar. Gökyüzünde, uzaklarda öylesine süzülüp giden uçağa, kapının önündeki kaldırım taşına bile bakıp hüzünlenir mi insan? Yok, hüzünlenmez deme. Hüzünleniyor, hüzünleniyor işte. Uzaklaşıp, uzaklaşıp gözden kaybolmak istiyor... Öyleyim, bende öyleyim işte bu aralar; Dokunsalar ağlayacak gibi, hüzünlü gibi, yok gibi, hiç gibi... Şimdi gözyaşlarımla ördüğüm satırlar bırakıyorum buraya... Çocukça acılar değilde; büyük bir çocuk acısı bırakıyorum Hisset, hisset emi dost Hiç iyi değilim, canım yanıyor.

Pluviofil

, 1000Kitap'a katıldı.