Okudukça okutan, merak duygusunu en yukarılara taşıyan bir kitap bence. Polisiye sevenler okumalı bence. Kapağında da yazdığı gibi ters köşe ancak beklediğim bir şeydi. O kısım beni pek şaşırtmadı ancak kurgu, anlatım tarzı, olay örgüsü gayet başarılı işlenmiş.