Neslihan

##ahmedoo##
Bizimde boyumuzu aştı bu şehir. Yerlere serildi, madara olduk.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
2021 den sonra sonraki senelere genel bakış açım tamda budur
"senenin diğer günlerinden ne farkı var sanki? Tabiat onu herhangi bir şekilde ayır mışmı? Ömrümüzden bir sene geçtiğini göstermesi bile o kadar mühim değil;çünkü ömrümüzü senelere ayırmak da insanların uydurması...."
Sayfa 110
Kesinlikle
"İleriye atılmayan her adım insanı geriye götürür ve yakınlaştırılmayan anları muhakkak uzaklaştırır. "
Sayfa 108
Çok beklersiniz
Hep sakinlik beklersiniz. İnsanın gururuyla oynar, damarına basar, kırmızı çizgilerini hiçe sayar yinede sakinlik beklersiniz. Bekleyin
Allah hiç kimseyi çocuk kafalı yetişkinlerle muhatap etmesin