Kötü şeyler mi? Kötülük... Iyilik... en iyisi, ahlak kurallarına sıkı sıkıya bağlanmamak. Ahlâk kurallarının üstünde bir noktaya nişan alacaksın hep. Konfüçyüs'ün dediği gibi, " Iyi olmakla yetinme. Iyi şeyler yaratmaya çalış."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Papatyalar Japonlara benzer tıpkı. Hepsi birbirine benzer sanırsın, ama yakından tanıyınca ne kadar yanıldığını anlarsın. Hiçbiri ötekine benzemez. Her papatya kendine benzer sadece. Insanlar gibi. Her insan başkadır, benzeri daha önce yaşamamıştır, daha sonra da yaşamayacaktır.