"Ben galiba artık bir şeyler hissetmiyorum. Her gün farklı şeyler yaşanıyor ama ben sevinemiyorum, üzülemiyorum hatta tepki bile veremiyorum. İçimizdeki hisler bir pervane bence ve duvarlara çarpa çarpa parçalandı. En önemlisi o duvarları siz ördünüz. Yani herkes güzel yollarda, bizim yollarımıza tuğlalar örmüşler. Ama bir gün yeneceğiz. Bir gün o tuğlaları aşacağız. Şunu unutmayın ki, bir gün siz hakettiğiniz kadar sevileceksiniz..."
Huzeyfe Mücahid Osmanoğlu
Ejderhalar kelebeklere zarar verir. İşte insanlarda böyledir birbirlerine zarar verirler. Bu onların kötü yönlerinden sadece biridir.Çünkü insanlar en ufak şeyde en iyi çözüm olduğunu düşünürler.Ama akıl dengeleri yerinde değildir ve olamaz da.Aklı yerinde insan asla insanlara zarar vermez ve buna teşebbüs etmez.