Onun yokluğunun soyut doğası tarafından şaşkına döndürülmüşüm ama yine de yakıcı, yürek parçalayıcı bir şey bu. Buradan
da soyutlamanın ne demek olduğunu daha iyi anlıyorum: Soyutlama yokluk ve acıdır, yokluğun acısıdır - belki de sevgidir
kim bilir?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Böylelikle yasımı belli sınırlar içinde tutabilirim.Yas doğrudan doğruya yalnızlık içinde, ampirik olanın içinde, vb. değildir; bu noktada benim için bir kolaylık, soğukkanlılık
söz konusu, bu da benim insanların düşündüklerinden daha az
acı çektiğime inanmalarını sağlıyor olmalı. Tuttuğum yas, sevgi
ilişkisinin, "birbirimizi seviyorduk"un yeniden zedelendiği yerde
bulunuyor. En yakıcı nokta en soyut noktada yer alıyor ...