pelin

Onun yokluğunun soyut doğası tarafından şaşkına döndürülmüşüm ama yine de yakıcı, yürek parçalayıcı bir şey bu. Buradan da soyutlamanın ne demek olduğunu daha iyi anlıyorum: Soyutlama yokluk ve acıdır, yokluğun acısıdır - belki de sevgidir kim bilir?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Katışıksız yas, yaşam değişikliğine, yalnızlığa, vb'ne hiçbir şey borçlu olmayan yas. Sevgi ilişkisinin upuzunluğu, apaçıklığı.
Benim tuttuğum yas, bir yaşam düzeninin değil de sevgi ilişkisinin yası.
Böylelikle yasımı belli sınırlar içinde tutabilirim.Yas doğrudan doğruya yalnızlık içinde, ampirik olanın içinde, vb. değildir; bu noktada benim için bir kolaylık, soğukkanlılık söz konusu, bu da benim insanların düşündüklerinden daha az acı çektiğime inanmalarını sağlıyor olmalı. Tuttuğum yas, sevgi ilişkisinin, "birbirimizi seviyorduk"un yeniden zedelendiği yerde bulunuyor. En yakıcı nokta en soyut noktada yer alıyor ...
Şimdi artık tuttuğum yasın kaotik olacağını biliyorum.