pelin vatansever

pelin vatansever
@PelinVtn
Puan vermedi
Efsane... Daha önce adının hakkını hiç bu kadar iyi veren bir kitap okumadım. Olay örgüsü, yazım dili , olayların gelişme hızı... Her şey mi mükemmel olur? Filmmi izledim kitap mı okudum diye düşündürdü resmen. Yok olmuyor. Kitap için yapabileceğim bir yorum en ufak bir kusur arıyorum ama yok. Tek söyleyebileceğim hiç şüphe duymadan alıp okuyun. Parasını kuruşuna kadar hak ediyor. Kitapla ilgili bir sorun olmasada benim kitapta beğenmediğim tek şey june sanırım. Garip bir şekilde hiç ısınamadım o karaktere haraketleri ve konuşmaları itici geliyor. Sanırım sebep oldukları yüzünden böyle hissediyorum, bilmiyorum ama Day e kesinlikle bayıldım. Hemen ikinci kitabı okumam lazım.
EfsaneMarie Lu · Pegasus Yayınları · 20144,353 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi·856 syf.··
2022 10. kitabı
sevgiyle, her şey mümkündür... MÜKEMMEL! Tek kelime ile mükemmel! Sarah J. Mass in açık ara en iyi kitabı. Kitap herkesinde söylediği gibi çok güzeldi. Kitap ile ilgili tek sıkıntı çeviri hatalarının bulunması fakat bunun çok büyük bir problem olduğunu düşünmüyorum. Dürüst olmak gerekirse ilk 100/150 sayfa da çok sıkıldım ve kitaptan kopmaya başladım fakat sakın ilk sayfalara aldanmayın kitabı bıraz daha okuduktan sonra kitabın ilk sayfalarının dizilerin ilk bolumleri gibi bir alıştırma bölümü olduğuna emin olabilirsiniz :) Sarah J. Mass bu kitapta okuru o kadar başka bir dünyaya sokuyorki ilk sayfalarda, dediğim gibi sizi kitaptaki sihirli, insan üstü dünyaya alıştırmaya çalışmış. Şekil değiştirenler, cadılar, melekler, feyler, periler, mer ler, nehir ruhları, nemfler, nøkklar... Kitaptaki kahramanlardan sadece bir kaçı daha sayamadığım bir bu kadar canlı daha var. Aklıma gelmişken kitaptaki bir diğer sıkıntınında bazı gereksiz uzatmlara olduğunu söyleyebilirim bazı betimlemeler gereksiz uzundu :( ve kesssinlikle ama kesinliklee hunt ve bryce arasındaki inanılmaz tutkuyu daha fazla sayfada okuyabilseydik açıkçası ikisinin öpüşmesi bile oldukça uzun sürdü. Umarım 2. Kitapta bizi daha çok bryce ve hunt sahnesi bekliyordur aksi taktirde gerçekten üzülürüm. O SON 200 SAYFA NEYDİ ÖYLE!!! soluksuz okudum resmen kitabın en iyi yeri kesinlikle son 200 sayfa olmalı tüm olaylar orda patlak veriyor. Danika nın katilinin kim olduğunu tahmin etmek gerçekten zordu herkesten şüphelendim resmen ve katil ortaya çıktığında adeta şok geçirdim. Lafı daha fazla dolandırmak istemiyorum uzun bir yorum oldu size tek söyleyebileceğim hemen şimdi alıp okumanız parasını kuruşuna kadar hak ediyor. İyi okumalarr Evimdeyim...
Hilal Şehir - Toprak ve Kan HanesiSarah J. Maas · Dex Kitap · 20211,146 okunma
Puan vermedi·360 syf.··
2022 5. kitabı
Merhaba askolarr. Kısa bir süre önce bitirdiğim warcross kitabını yorumlıyacağız öncelikle şunu söylemeden edemeyeceğim kitap beni olumlu yönde oldukça şaşırttı. Açıkçası kitabı alıp okuma taraftarıda değildim. Evde kitap kalmadığı için boş vaktimi değerlendirmek adına, Eh buda ne zamandır rafta alıp bi okuyayım bari, o kadar para verdik diyerekten başladığım bir kitaptı o kadar isteksizdim yani hdsldjsş. Kitap aynı zamanda marıe lu nun okuduğum ilk kitabıydı ve kesinlikle son olmıyacak. Kitabın kurgusuna tek kelimeyle bayıldımm. Okuduğum çoğu bilim kurgu romanında yazarlar olay işleyişine karakterlerden fazla önem veriyordu fakat bu kitapta her şey çok dengeliydi yazar olayları öncelikli tutup karakterleri ve aralarındaki bağları zayıf tutmamış bilmem anlatabildimmi bsşxjw. Hideo dan başlarda hiç haz etmemiştim açıkçası biraz itici bulmuştum fakat yaşadıklarını öğrendikten sonra karaktere daha çok ısındım. Kitapta emikanın sıfırı bulmaya çalışırken geçirdiği sahneler çoook güzeldi aşırı sürükleyiciydi kitabı elimden düşüremedim. Ayrıca sıfırın kim olduğunu öğrenince büyük bir şok yaşadım kesinlikle aklımın ucundan bile o isim geçmemişti. Kitabı alıp almamakta teredütteyseniz kesinlikle KESİNLİKLE! alın ve okuyun. Kitap ile ilgili tek olumsuz düşüncem serinin kısa tutulduğu yönünde. 2. Kitabın sonu çok güzeldi fakat devamınıda merak etmedim değil. Keşşşşke devamında olanlarıda okuyabilsek. !!SPOİLER!! Emika ve hideo nun ilişkilerinin devamını çoook merak ediyorum 3. Kitap çıkarmı hiç bir fikrim yok malesef. Bi evlensinler çocuklarını falan görek yaa
Warcross - Bir Sanal Gerçeklik OyunuMarie Lu · Yabancı Yayınları · 20178,3bin okunma
Puan vermedi·448 syf.··
2022 2. kitabı
Selam kitap severlerr. Bu gün çok sevilen o meşhur kitap Kimse Gerçek Değil in incelemesini yapacağız. Öncelikle kitabın eksikerinden başlamak istiyorum. Kitabı nerdeyse çevremdeki herkes okumam için önermişti ve nerdeyse okuyan herkesin kitaba bayıldığını duymuştum. Hatta bazı okurlar kitap yüzünden hayata karşı olan bakış açısının tamamen değiştiğini ve en yakınları dahil kimseye eskisi kadar güvenemediklerinden bahsetmişlerdi. Bende insanların en yakınlarına bile olan tutumunu etkilediği söylediği için kitaba çok büyük bir beklenti ile başlamıştım. Pek hayal kırıklığı denmesede kitap beklentilerimi tam olarak karşılamadı malesef :( okuduktan sonra bu muydu bu kadar abarttıkları dedim resmen. Kötü kitap değil yenur. Ama abarttıkları kadarda etkileyici olduğu söylenemez bence. Ve bazı yerlerde sıkıldım.. Kitabın bunlar dışında pek eksisi yok çerez bir kitap. Kurgusu olay örgüsü pek fena değildi. Dediğim gibi kötü bir kitap asla değil sadece gerkesiz abartıldığını düşünüyorum ayrıca daha geniş kapsamlı yazılabilirdi. Aklıma gelmişken mantıksız bulduğum bir kaç yer vardı örneğin: !!SPOİLER!! örneğin oflazın hastalığı bir kaç dakika içinde birden farkedildi ben hastalığının daha sancılı ve uzun bir süreçte fark edilmesini umardım kitap kendini okuyucuya daha çok bağlayabilirdi. Ve dediğim gibi kitap daha geniş kapsamlı yazılabilirdi oflazın hastenede yaşadıklarınıda merak etmedim değil. Başka bir kitap yorumunda gorusmek üzere askolarr
Kimse Gerçek DeğilZeynep Sey · Martı Yayınları · 20216,6bin okunma
Puan vermedi·672 syf.··
2022 1. kitabı
Selamlarr. Direkt konuya giricem açıkçası uzatmaya çokta gerek yok. N.G. Kabal tekrardan bir kitap ile kendine kayran bıraktı resmen! Kitabın kalınlığı kessinlikle gözünüzü korkutmasın olayların işleyiş hızı tam dozundaydı olayların çokluğu ve yoğunluğu sebebiyle kitap biraz kalın duruyor. olayların çokluğu kesinlikle kitabın bir eksisi değil kafanızı bulandırmayacağına emin olabilirsiniz. Kitap gerçekten çoook sürükleyiciydi karakterler çok güzel yansıtılmıştı ve yaşanan olayları resmen yattığım yerden ben yaşadım. Sadece arada bir kaç mantık hatası ve tutarsızlık vardı ama bunlar kitabın mükemmel olduğu gerçeğini değiştirmez. Daha fazla Daren ve Nova sahnesi olsa çooook daha iyi olurdu. Kitaptan tek beklentim bu. Diğer beklentilerimi oldukça iyi karşıladı zaten. Okuyun okutun pişman olmazsınız askolarr. Son olarak okurların dikkat etmesi gerektiğini düşündüğüm önemli bir noktaya değinmek istiyorum. Yazarın okuduğunuz ilk eseri gerçekten çok önemli. Benim N.G. Kabalın okuduğum ilk kitabı saklambaçtı ve açıkçası o kitaptan sonra yazardan biraz soğumuş yazım tarzının pek bana hitap etmediğini düşünmeye başlamıştım ve uzun bir süre daha N.G. Kabalın kitaplarını okumadım. Lordlar ve Varisler kitabını okumayada geç kalmış olmamın tek sebebi tamamen bu ve şuan kitabı neden daha önce okumadığım için pişmanım. yazarın en sevilen eserinden okumaya başlamakta fayda var optumss <33
Lordlar ve VarislerN. G. Kabal · Martı Yayınları · 202210,3bin okunma