Selam kitap severlerr. Bu gün çok sevilen o meşhur kitap Kimse Gerçek Değil in incelemesini yapacağız. Öncelikle kitabın eksikerinden başlamak istiyorum. Kitabı nerdeyse çevremdeki herkes okumam için önermişti ve nerdeyse okuyan herkesin kitaba bayıldığını duymuştum. Hatta bazı okurlar kitap yüzünden hayata karşı olan bakış açısının tamamen değiştiğini ve en yakınları dahil kimseye eskisi kadar güvenemediklerinden bahsetmişlerdi. Bende insanların en yakınlarına bile olan tutumunu etkilediği söylediği için kitaba çok büyük bir beklenti ile başlamıştım. Pek hayal kırıklığı denmesede kitap beklentilerimi tam olarak karşılamadı malesef :( okuduktan sonra bu muydu bu kadar abarttıkları dedim resmen. Kötü kitap değil yenur. Ama abarttıkları kadarda etkileyici olduğu söylenemez bence. Ve bazı yerlerde sıkıldım.. Kitabın bunlar dışında pek eksisi yok çerez bir kitap. Kurgusu olay örgüsü pek fena değildi. Dediğim gibi kötü bir kitap asla değil sadece gerkesiz abartıldığını düşünüyorum ayrıca daha geniş kapsamlı yazılabilirdi. Aklıma gelmişken mantıksız bulduğum bir kaç yer vardı örneğin:
!!SPOİLER!!
örneğin oflazın hastalığı bir kaç dakika içinde birden farkedildi ben hastalığının daha sancılı ve uzun bir süreçte fark edilmesini umardım kitap kendini okuyucuya daha çok bağlayabilirdi. Ve dediğim gibi kitap daha geniş kapsamlı yazılabilirdi oflazın hastenede yaşadıklarınıda merak etmedim değil.
Başka bir kitap yorumunda gorusmek üzere askolarr