O kadar güzeldi ki...Bitirdigimde bir süre öylece kaldım muhteşem bir kurgu ve inanılmaz bir son.Livaneli edebiyat dahilerinden biri buna emin oldum.Akıcı bir dil ve olağanüstü geçişler...Sürprize hazır olun.
Şaşırtıcı,karmaşık,derin,hüzünlü,bencil,samimi bir kitapti.Aynı zamanda insanı zorlayan çok bilinmeyenli bir matematik problemi gibiydi.Sevdim çünkü tatlı bir üslubu vardı.
KabukZeynep Kaçar · Sel Yayıncılık · 20181,643 okunma