Bir devamlılık söz konusuydu.
Demek istediğim, tamam bugün çok önemli. Ama öte yandan, bir de devamlılık var. Yaşanacak ve ölünecek, sevgili arkadaşım.
Belki, karşı karşıya olunduğunda ya da sıcağı sıcağına hiçbir zaman kabul edilebilir bir durum değil ölüm.
Öte yandan, hayatta olanı yaşatmaya çalışmak, yaşamı sürdürmek, evrenin devamlılığını sağlamak gibi bir sorumluluğumuz da var.
Öyle değil mi sevgili Marcel?