Kitabın ilk 50 sayfası çok sıkıcı ve kafa karıştırıcı bi kaç gün sıkıldığım için okumayıp bırakmıştım. Ama iyi ki de şans vermişim. O kadar hayatın içinden yazılmış bir eser ki okurken sizi içine çekiyor. Para sıkıntısı, geçim derdi, bir insanla bir hayat geçirmek, birine sadık olmak...
Kesinlikle herkesin okumasını tavsiye ederim. Macidenin mektubu beni o kadar duygulandır ki geç kalınmış, birikmiş bir veda..
İçimizdeki ŞeytanSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2019209,1bin okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir solukta okudum. Beklentimin üzerinde biten bir kitap oldu. Okuyacaklara tavsiye ederim.
‘Amok koşucusu sonuna kadar savaşır sonunda savaştığı şey uğruna ölür’
Amok KoşucusuStefan Zweig · İndigo Kitap · 2018134,8bin okunma
Kitap çocuklar için değilde büyük için yazılmış bence. Dili biraz çocuklar için ağır olabilir. Şahsen küçükken okuduğumu hatırlamadığım için aldım. Küçük yiğenime hediye edeceğim
“Peki insanlar nerede? “diye sordu sonradan Küçük Prens.
“Kendini çölde çok yalnız hissediyor insan.”
“İnsanlar arasında da öyle hissedersin” dedi yılan.
Küçük PrensAntoine de Saint-Exupéry · Yuva Yayınları · 2015280,1bin okunma