zade

zade
@Penaberrr
Ez dı tirsim bibim aşiq ji bo evînekî ne diyar Yê kû xiyanetê li dilêmin bike İNSANE...
Çölemerik
Hakkari, 25 Ocak
84 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
İnsanların bir an için aptal olmadığını düşünelim. (Gerçeğe bakarsanız böyle bir iddiada bulunmak olanaksızdır. İnsanı aptal kabul edersek kime akıllı diyeceğiz?) Ama şunu söylemeliyim, insanoğlu aptal değilse bile, o ölçüde nankördür. Evet, eşi bulunmaz bir nankör, bir değerbilmez! Nankörün nankörü! Hatta bana göre, insanı en uygun olarak, iyi ayaklı nankör bir yaratıktır diye tanımlamak gerekir.
Felsefe
кυя∂ιℓιçє isimli okura yanıt verildi
zade
Kesinlikle 😊