zade

zade
@Penaberrr
Ez dı tirsim bibim aşiq ji bo evînekî ne diyar Yê kû xiyanetê li dilêmin bike İNSANE...
Çölemerik
Hakkari, 25 Ocak
84 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Soru
. "Bir beceri seçmeniz gerekse ve siz o işte en iyisiyken geri kalan herkes kötü olacak olsa, seçeceğiniz şey ne olurdu?"
Reklam
“.... Eski insanlar derler ki, sen neysen düşmanın da odur........... Ölü bedenlere duyulan hınç hangi kitaba sığar?” Mehmet Sebatlı Kasırga Taburu
Düşünmek için kalpsiz olmak gerekir, sanıyorsunuz. Hayır, düşünmeyi besleyen sevgidir. Düşen adama el uzatın, mahvolan bir adamın haline ağlayın, onunla alay etmeyin. Sevin onu! Onda kendinizi görün ve ona kendinizmiş gibi bakın Oblomov

zade

, bir kitap okudu
Puan vermedi·599 syf.·
2020 6. kitabı
Mehmet Sebatlı
9.8/10 · 148 okunma