"İnsanlara kızmamaya alışın!"demişti,İnsanlar kızılmaya değil,acınmaya ve sevilmeye muhtaçtırlar.Hastasına kızmayan bir doktor olmaya çalışın.Ekmeğinizi alnınızın teriyle kazanın,kitaplar satın alın,bol bol okuyun.
Çok kimse kendindeki kusurun farkındadır,fakat açığa vurmaktan çekinir.Kendindeki kusurları görebilmek bir özelliktir,bu kusurları söyleyebilmek ikinci özellik, hele kendi kendisiyle alay edebilmek zeka işidir.
"Dünya memulardan ibaret değil. Memurlar devede kıl bile değildirler.Sonra, dünyadaki insanların önemli bir kısmının da ortaokul diploması yoktur ama,pekala çalışır, kazanır, diplomaları yaşatır,kendileri yaşar ve mücadele de ederler!"