Adem Kaya

Adem Kaya
@Pera0
Kendi kendime karşı çok borçlandım. Kendime vaat ettiğim şeyleri yapamazsam utancımdan aynaya bakamayacağım.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir şey ümit etmemenin rahatlığından başka barınacak ruhî bir köşem kalmamıştı.
Kendimi çok sevdiğim an, kendime çok acıdığım an.
İçimde garip bir karıncalanma halinde bir takım iniltiler, mırıltılar, şekilsiz gölgeler...
Kimsenin kontrol edemediği tuhaflık
Hayat böyledir işte, kesişen hayatlar ve yollar zinciri, kimsenin kontrol edemediği.