Şiirsensin

Şiirsensin
@Perasperaadast
Yara dolu kelimelerim, bu yüzden anlatamadım ruhumdaki izleri..
"Kalmak için çok savaşırsın, Gitmek için bir kez."
Reklam
*Eğme kirpiklerini, Yüreğim üşüyor.. -Anne
Belki de..
*Sevmek biraz da bu değil midir? Islatmasa da sesini bir daha, Bir isyan türküsü gibi sürdüreceğim yağmurunu, Düşlere ömür veren o duygu bulutunun..
*Öyle yıkık durma ne olur, Akşama düşen gün gibi..
"İnsan bu, Yanılır, Yenilir, Yorulur.."
Reklam