-belki biri şöyle diyecek: "sokrates, seni böyle zamansız bir sona sürükleyen bir ömürden utanç duymuyor musun?" bana bunu soracak olana açıkça cevap verebilir ve diyebilirim ki: "dostum yanılıyorsun. Değeri olan bir kişi, yaşayacak mıyım, yoksa ölecek miyim, diye düşünmemelidir."
Kalabalığın ortasında tek başımayım.. Yoksa yalnız mıyım? Bir başıma insanlarla mı beraberim? Yoksa insanlarla beraber yalnız mıyım? Konuşuyorum sesimi duyan yok.. Konuşuyorlar seslerini duyamıyorum. Onlar gerçekten var mı bilmiyorum .bu kalabalık bir yanılsama mı Yoksa ben kalabalığın arasında kaybolmuş bir insan mıyım? kendimi göremiyorum. Nedir bu kalabalık? Bu kalabalık düşüncelerim, ben ise benliğim. düşlerim arasında kayan düşüncelerim. Düşündükçe kayboluyorum. Aradıkça bulamıyorum.