Deniz kızı

Deniz kızı
sanıldığı kadar kötü biri değilim,sanıldığından daha iyi de olmayabilirim.
Ressam
Üniversite
Muğla
Muğla
14 okur puanı
Temmuz 2017 tarihinde katıldı

Deniz kızı

, bir kitap okudu
10/10
·444 syf.·
Beğendi
·
2017 19. kitabı
Canan Tan
7.9/10 · 38,7bin okunma
Reklam
1/10
·136 syf.··
2017 17. kitabı
Spoi içerir.Okunması gereken bir kitap olduğunu düşünmüyorum hatta okurken bu kadar da olmaz dediğim çok sahne oldu.Olur veya olmaz değil mesele klasik bir hayat hikayesi okumak istemiyorum.Eski filmlerin unutulmaz repliği siz kardeşsinizi görmek istemiyorum kitapta daha özgün daha farklı sonun da şaşıracağım olay örgüsü olmasını dilerdim.
Edebiyat
Furkan Allah'a Emanet OlKahraman Tazeoğlu · Destek Yayınları · 20192,443 okunma
4/10
·192 syf.··
Beğendi
·
2017 14. kitabı
Öncelikle spoi içerdiğini belirtmek isterim.Kitap başlarda o kadar güzel ve eğlenceliydi ki tek nefeste bitirdim. Ama sonu gerçekten beğenilecek gibi değildi. Belki vazgeçmek de sevdaya dahildir belki de değildir. Belki de seven hiç gitmez ya da sırf sevdiği için gider.Klasik yeşilçam filmlerine dönmeseydi kitabı daha çok beğenebilirdim.Fakat hastalığı kabullenip sevdiğinden öyle kolay vazgeçmek...Hikayede anlattığımız karakterle uyuşmadı.Sonunun bütün hikayenin güzelliğini kaybettirdiğini düşünüyorum.Tamam masallarda ki mutlu sonlara alıştık ama bu romanların kötü sonla bitmek zorunda olduğu anlamına gelir mi ki ?
Sinema
VazgeçtimKahraman Tazeoğlu · Destek Yayınları · 20159bin okunma

Deniz kızı

, bir kitap okudu
4/10
·192 syf.··
Beğendi
·
2017 14. kitabı
Kahraman Tazeoğlu
7.7/10 · 9bin okunma
Reklam