Deniz kızı

Deniz kızı
sanıldığı kadar kötü biri değilim,sanıldığından daha iyi de olmayabilirim.
Ressam
Üniversite
Muğla
Muğla
14 okur puanı
Temmuz 2017 tarihinde katıldı
4/10
·192 syf.··
Beğendi
·
2017 14. kitabı
Öncelikle spoi içerdiğini belirtmek isterim.Kitap başlarda o kadar güzel ve eğlenceliydi ki tek nefeste bitirdim. Ama sonu gerçekten beğenilecek gibi değildi. Belki vazgeçmek de sevdaya dahildir belki de değildir. Belki de seven hiç gitmez ya da sırf sevdiği için gider.Klasik yeşilçam filmlerine dönmeseydi kitabı daha çok beğenebilirdim.Fakat hastalığı kabullenip sevdiğinden öyle kolay vazgeçmek...Hikayede anlattığımız karakterle uyuşmadı.Sonunun bütün hikayenin güzelliğini kaybettirdiğini düşünüyorum.Tamam masallarda ki mutlu sonlara alıştık ama bu romanların kötü sonla bitmek zorunda olduğu anlamına gelir mi ki ?
Sinema
VazgeçtimKahraman Tazeoğlu · Destek Yayınları · 20159bin okunma
Reklam

Deniz kızı

, bir kitap okudu
4/10
·192 syf.··
Beğendi
·
2017 14. kitabı
Kahraman Tazeoğlu
7.7/10 · 9bin okunma
9/10
·304 syf.··
Beğendi
·
2017 12. kitabı
Ayrıldıktan sonra bile hala sevmeye devam etmenin acı evrelerini güzel bir anlatımla dile getiren her okuyanın için de kendinden bir parça mutlaka bulacağı bir aşk hikayesi."Benim olan ellerin şimdi neden ellerin?"Sanırım sevmenin sahiplenmenin en güzel ifade edilişi.
Edebiyat
BukreKahraman Tazeoğlu · Destek Yayınları · 201323,5bin okunma