Ne yaşıyorsam olan bitenden zannettim senelerce , kahretsin ! Üzüntümü , kahırlarımı acılarımı , onca acıyı , gözyaşını , korkuyu , daralmayı , o boktan yılları hep yaşam bana verdi zannettim . Hep başkalarının yaptıkları sandım olan biten sandım . Hepsi düşüncelerimin seyrettirdiği hayallermiş . Her yaşadığım ve inandığım , düşüncelerimin sonucu girdiğim hallermiş
Öncelikle yaşamın getirdiğini kabul edeceksin . Durum ne ise kabul . Kabul etmek demek 'Aman ne güzel' demek değil , o an önündeki ne ise onunla barış içinde olmandır. Direnmemektir. Reddetmemektir .