Perihan

Ölüm yaşam kadar eski bir kavram iken, yaşam kadar doğal ve kaçınılmazken, yaşamı kendimize, ölümü başkalarına yakın görürüz. Demem o ki ölüm bizim gibi faniler için kaçınılmaz sonken bile asla ona yaklaşmak istemiyoruz. Oysa ölümden uzaklaşmak için harcadığımız her saniye bizi ölüme biraz daha yaklaştırmış oluyor. Velhasıl ölmek garip bir şey.
Sayfa 124·Kitabı okudu
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"insanlar doğduklarında aptal değil, cahildir, gördükleri eğitimin etkisiyle aptallaşırlar."
Sayfa 61·Kitabı okudu
"en doğru hayat, henüz hiçbir kitabın yazmadığıdır."
Sayfa 61·Kitabı okudu
"hayatı yürütmeye gerek yok, kendi kendine gidiyor zaten. Sen yetişmeye bak"
Sayfa 60·Kitabı okudu
Okudukça iştahlanıyor, iştahlandıkça okuyordum. Yılların açlığını, susuzluğunu gidermek imkansız gibiydi. Sanki çok geç kalmıştım ve ömrüm boyunca hiç durmadan okusam bile eksikliğimi kapatmayacak gibi hissediyordum.
Sayfa 51·Kitabı okudu