Ay bu kitabın filmini yapsınlar bence nasıl bir merak ettiren bir kitap anlatamam.. Filmi çıksın giderim gerçekten o kadar beğendim.. Hayal gücünüde geliştiriyor, gerilim dolu bir kitap yazara teşekkür edeirm :)
Bu kitabı gerçekten çok sevdim çok ağladım yazara da çok kızdım.. Arası ayırdığı için.. Aklıma geldi yine gözlerim doldu..Okuyalı 2 sene olacak askerlik anılarıbiraz çok uzatılmış ama sonunda ben Kumral ada ve Mabele aşık oldum.. Bu kitap Adanın nasıl Mabeli varsa benimde Mabelim var..