Tanrı nasıl "suretimizde, benzeyişimize göre insan yapalım" diyebilirdi?
Ama bizler gerçekten de çıplak maymunlardan başka bir şey değil miydik?
Ağaçtaki oyuncu, henüz kuyruğunu kaybetmemiş, henüz dik duramayan; bir insan mıydı?
Çok sevdiğiniz birini kaybederseniz, rahat olun. Bundan böyle ölüm onu uykuda tutan bir bakıcıdır ve baştan beri ona refakat edenlerle başka bir yolculuğa çıkmak için ertesi sabah tekrar uyanacaktır.
Ve Rab gördü ki; yeryüzünde adamın kötülüğü çoktu. Her gün yüreğinin düşünceleri, kuruntuları sadece kötüydü.
Ve Rab, yeryüzünde insanı yarattığına pişman oldu ve yüreğinde acı duydu.
Ve Rab dedi ki; Yarattığım dünyalıyı ve hayvanları, sürünenleri ve göklerin kuşlarını toprağın yüzü üzerinden sileceğim.