Sırf birisini kaybetmek istemediğin için daha fazla anlayışlı ve affedici olmaya çalıştıkça,karşındakine de hak vermeye,düzeltir sanarak konuyu kapatmaya çalıştıkça,kimse seni kaybetmekten de incitmekten de korkmamaya başlıyormuş.hayattan aldığım bir ders bu.belki de en büyüğü.
İnsanları huysuz ve geçimsiz yapan sevgisizliktir. Mutsuzluğuyla, huysuzluğuyla barışıktır. Ancak bunu kendisi çok ister ve çok gayret ederse değiştirebilir.