Fatma Teyze!
Sen dünya imtihanını bitirdin, dilerle destan bir başarıyla ebedi âleme yolcu oldun.
Ya ben?
Ya benim halim ne olacak?
Şimdi sıra bana gelmişti. Kapımı her an çalabilecek Azrail meleğine hazır değildim...
Onun (c.c) af ve merhameti o kadar fazla ki, bütün kullarının günahı toplansa, Onun affının bir damlası yapmaz. O samimi yüreklere, içten yakarışları, tövbe edenleri, hata ve kusurları için gözyaşı dökenleri eli boş gönderir mi?
Çok bir şey istemiyorum sadece, herkesin mutlu olduğu kitap kokan bir diyara gitmek istiyorum.
Orda çiçekler kadar masum insanlarla tanışmak istiyorum.
Kalbimi acıtan, hüzün getiren herşeyden çok uzaklarda olmak istiyorum.
Biliyorum, çok şey istedim...