Gelecekte güneş doğacak mı bizler için? Eğer doğacaksa kaybettiğim her can için yaşamaya devam edeceğim çünkü onlara güneşin ilk doğduğu noktada veda edeceğim.
Ama öylesine yorgundum ki, karların üzerine yatsam gözlerimi kapatıp uyurdum ve ölmeyi dilerdim.
Öyle bir yorgunluktu ki ne soğuk, ne üşümek, ne de hastalık umrumda bile değildi.
Allah'ım, bu nasıl bir duyarsızlıktı? Kalplerinde en ufak bir insanlık değerinin kalmadığını görünce dehşete kapılıp kahroluyordum. Nasıl olup da yıllardır ailemin dünyasındaki duyarsızlığın farkına varmadan yaşamıştım?
Düşünmek bile bana ürperti veriyordu.