- Siz de bu eli öpülesi insanları hesap sormak için mi buraya çağırdınız? Ben bu insanlık dersinin karşısında küçülürken, sizin kılınız bile kıpırdamıyor. Bu ne biçim bir davranış? Ne oldu sizin hislerinize, duygularınıza? Taş mı kesildiniz Allah aşkına?
"Allah'ım, senden başka dost, senden başka kurtarıcı yokmuş. Bize ancak sen yardım edersin!" diye feryat figan ediyordu...
"Sen çaresizlere çare olasın. Sen yolunu kaybedenlere yol gösterensin. Sen darda kalana yardım edersin. Kurtar bizi Allah'ım!"
Bu olmalıydı, akan suların durduğu... Bu olmalıydı, aklın baştan gittiği... Bu olmalıydı, koca bir ömrün bir saniyeye sığıp hayatın o andan ibaret olduğu...