Pervin

Pervin
@Perperokk_
İçimdeki kaynağa,ulaşmak… Meğer ne çok kelebek varmış uçmaya hazır. Nemo dat quod non habet… Bir şey yapmadan sessizce otur; bahar gelir ve otlar kendiliğinden büyür.
İnanıyorum ki gününü bekleyerek ölmek, intihardan daha çirkin, daha kolaycı bir yolu seçmektir.
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Olmayın bu kadar katı yürekli Ey dünyada kalan insan kardeşler Françoıs Vıllon
Bir iz bırakmadan bütün bir gün daha yok olurdu yaşamdan. İnsanlar bir adım daha yaklaşırlardı ölüme…
Her şeyin silinip gittiği bir uykunun yumuşacık derinliklerine dalamadım; kapalı gözlerle yatmak, minicik bir boşluğa sıkışıp kalmak demekti; uykuyla uyanıklık arasında Araf’ta kalmış gibiydim…
Sayfa 198·Kitabı okudu
Ölmüş kadınları düşündüm. Bir uçuruma eğilmek, onların gözlerine bakmak demekti.
Sayfa 136·Kitabı okudu