Pervin

Pervin
@Perperokk_
İçimdeki kaynağa,ulaşmak… Meğer ne çok kelebek varmış uçmaya hazır. Nemo dat quod non habet… Bir şey yapmadan sessizce otur; bahar gelir ve otlar kendiliğinden büyür.
Papalagi’yi okumak yetmez. Bizim içimizde küllenmiş olan duygularımızı yeniden canlandırmayı da öğrenmemiz gerek.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ruhumu sarsan bu üzüntünün nedeni ne acaba?
Sayfa 450·Kitabı okudu
Hayat beni yaşlandırıyor, dağlarda ve vadilerde dolaşmak beni ölüme yaklaştırıyor. Sarhoş Atlar Zamanı (Bahman Ghobadi)
Film
Kendimi sürekli bir şeyi bekler gibi hissediyorum ve o şeyin asla gelmeyeceğinden korkuyorum.
Sayfa 103 - Domingo·Kitabı okudu
Bir özgürleşme hikayesi yazmak için yola çıkmışken neden üzücü bir hikaye anlatıyormuş gibi hissediyorum?
Sayfa 19 - Can çağdaş