Umut

yaşam ona karşı adaletsiz olmuştu. onu şu an olduğu gibi biçimlendirerek ona pis bir kazık atmıştı ve o günden beri de pis kazıklar atmayı sürdürmüştü. olduğundan başka bir şey olması için ne gibi bir şansı vardı ki?
Reklam
bir insanın bunca şeye dayanabileceğini ve yine de yaşayıp mücadele etmeyi sürdürebileceğini aklımdan bile geçirmemiştim.
üstelik insanların içleri kötülük doludur, yaşadıkları sürece içlerinde delilik vardır.
ve yaşama kafa yormayı bir yana bıraktığı için de çok daha mutludur. yaşam hakkında düşünemeyecek kadar yaşamakla meşgul. benim hatam ise bir kere kitapların kapağını açmış olmak.
kimse fırsatı yaratmaz. bütün büyük adamların tek yaptığı, fırsat ayağına geldiğinde onu tanımaktan ibarettir. fırsatı görür görmez tanırdım ama hiç gelmedi.
Reklam