Kendi sesini duyar, ama konuşan hep
başkalarıdır,
Ya da tersi, hep başkalarının sesini duyar, oysa
konuşan, kendi kendine konuşan, resmini
yaparken, durmadan, sesli sessiz konuşan,
tarlada, ormanda ya da tek kişilik odasında
konuşan hep kendisidir.
Mektupları da bu iç-konuşmalar değil
midir?
Durmadan soran, sorgulayan, cevap
verdiğinde bile cevabı bir soru olan.