YouTube videolarını severek izlediğim birisiydi Sinan Canan.Kitap ise kısacıktı ama dolu doluydu diyebilirim.Hayatın içinden belli başlı soruların cevabını tartışan bir kitaptı.Ben beğendim,severek okudum.
Ben kitabı çok beğendim,tam anlamıyla bir “çok hisseden” oluşum başta olmak üzere kendime dair pek çok farkındalık kazanmamı sağladı.Bir de bundan sonra davranışlarımın ne denli kişisel değerlerimle örtüştüğünü daha sık kontrol edeceğim sanırım:)
Kitapta çok hoş öyküler var,en komik öykülerin bile bir köşesinde hüzün…Benim favori öyküm ise son öykü olan “Perizat,Çocuk ve Bir Bağ Evi Yalnızlığı” öyküsü oldu;Perizat’ı asla unutmayacağım…