Hayaletlere inanırım. Onlar bizim belleğimizin parazitleridir. Bazen etrafımızdaki dünyadan çıkagelirler, bazen de ta içimizin derinliklerinden. Onları afsunla, duayla ya da herhangi başka bir yöntemle başımızdan savıp uzaklaştırabilmek çok zordur, bazen de hiç mümkün olmaz. Hele bu hayaletler büyük acıların yaşanmış olduğu mekanlarda dolaşanlardansa.