O kadar yabancıyım ki kendime, insanlara ve bu dünyaya.
Ne kendimi ne başkalarını ne de bu dünyanın dilini anlıyorum.
Bilmediğim bir vücutta bilmediğim bir süreci kabullenmiş gibi hissediyorum.
Bir yanda ağzına kadar dolu yüreğim anlatılacak çok şey var
Bir yanda zerresine kadar nefret ettiğim insanlar..
En iyisi sus, içine at, nasıl olsa anlamayacaklar