O kadar yabancıyım ki kendime, insanlara ve bu dünyaya.
Ne kendimi ne başkalarını ne de bu dünyanın dilini anlıyorum.
Bilmediğim bir vücutta bilmediğim bir süreci kabullenmiş gibi hissediyorum.
Bir yanda ağzına kadar dolu yüreğim anlatılacak çok şey var
Bir yanda zerresine kadar nefret ettiğim insanlar..
En iyisi sus, içine at, nasıl olsa anlamayacaklar
" Önemsenmedin
Merak edilmedin
Sevilmedin
Derdini anlattığında dikkate alınmadın
İçinden gelenleri anlattığın zaman dinlenmedin.
Kabul et, sen kocaman bir hiç olarak görüldün. "