Kitabı okurken açıkçası zorlandım, kolay okunabilen bir kitap değildi. Olayı anlayabilmek isimleri anımsamak biraz zor oldu fakat ilerledikçe daha açılmaya başladı. Beni yaratılan distopya haricinde en çok etkileyen Mustafa mond ve vahşi arasında geçen konuşmalar oldu.