Evet;
Kitabı ilk okuduğumda balolar falan sıkıcı gelmişti ama sonra devam edince çok beğendim hayatımda okuduğum en iyi kitaplar arasında, kesinlikle okumalısınız. Sizi kelime yönünden olmasa da duygu yönünden geliştirecektir. İnsanların saçma gururlara girmemesi gerektiğini de açıkça belli ediyor. Çok beğeneceğinize eminim.
Keyifli okumalar;)