H.

H.
@Petriichor
11 de yatmaya alışmak lazım🫤
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Aşığım kaderime, yazarı Allah’tır. Şikâyetim yok, ne yazdıysa o’dur. Kahrı da hoş, lütfu da hoş..."
1000k
Elde midir düşünmemek? Uzaklara dalmamak, ecel beklerken başımda; mümkün müdür ölümü unutmak, mutlu olmak diye bir şey var mıdır? Var mıdır mutlu son? Allah'ı unutarak ondan uzaklaşmak mümkün müdür? Her şeyde Allah'ın esmaları tecelli ederken kör olan bu gözler hâlâ ne diye görmezdir gerçekleri? Ahh Allah'ım ölüm çığlıkları atacağımı bile bile nasıl kahkaha atabiliyorum ? Ey hak nasıl bu kadar gafil kaldım ahiretten, senden ölümden? Nasıl gafil kalır insan? #nefsime
Din
Ölmeden ölmenin yollarını ara.. Zira henüz vaktin var..
Dinlemek olmanın ilk eşiği derdin baba.
Sayfa 73
1000k