Elde midir düşünmemek? Uzaklara dalmamak, ecel beklerken başımda; mümkün müdür ölümü unutmak, mutlu olmak diye bir şey var mıdır? Var mıdır mutlu son? Allah'ı unutarak ondan uzaklaşmak mümkün müdür? Her şeyde Allah'ın esmaları tecelli ederken kör olan bu gözler hâlâ ne diye görmezdir gerçekleri? Ahh Allah'ım ölüm çığlıkları atacağımı bile bile nasıl kahkaha atabiliyorum ? Ey hak nasıl bu kadar gafil kaldım ahiretten, senden ölümden? Nasıl gafil kalır insan?
#nefsime