📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tolstoy 'un bir çok kitabini okudum. Ama üzerine en çok yoğunlaştiğim kitabı bu oldu.
Yaklaşık iki asır önce kaleme aldığı kitabi gün geçtikçe dahada dikkate alinmakta.
Zaman zaman ağır ve yoğun anlamli cümlelerle karşılaştım okurken. Hayati anlamak ve sorgulamak için okunmasi gereken kitaplardan biri. Herkese keyifli okumalar diliyorum
Halide Edip Adıvar ' ın 11 yıl önce okuduğum ilk kitabiydi.Okulda ders arasında koşarak kaçıp gittiğim kütüphanenin tozlu raflarindan büyük bi heyacanla karıştırıp bulduğum bi kitabiydi. Bu yaziyi yazarken 10 yıl oncesine ,o güne tekrar gittim:) Çok ilgimi çekerdi o zamanlarda da eski basim yapraklari okumaktan yipranan kitaplar.Severek bitirip okuduğum sürükleyici bi kitapti.