Bu şiir, aşık olan insanların şiiri.
O şiir, aşkın zamanını kıranların şiiri.
Şu şiir, tabuları yıkanların şiiri.
Bu şiir, aşıkların manifestosu.
-----
Söylesene aşkımızın rengi neydi
Güneş mi toprak mı ay mı
Toprağı severken güneşe aşık oldum
Yasak aşk dedi insanlar buna
Bırak ne derlerse desinler
Bu dünyaya mutluluk için gelmedik mi
Bunlar bilmiyor ki mezarlıklar karısı hayattayken aşkına kavuşamamış cesur insanlarla dolu
Günlerden sonra bir gün
Oğlumuzla birlikte gel
Ben iyi bir babayım
Bende kızımızla birlikte geleceğim
Senin de iyi bir anne olduğunu duydum
Ve neden sonra
Bir ev bir de yatağımız olsun
Evimiz mutluluğumuza
Yatağımız seviştiklerimize kefil olsun
Ve bir gün
Polis dayanırsa kapımıza
Tüm suç benim
kaçırdım seni de oğlunu da
Hatta size işkenceler yaptım
Öyle geçtim polis kayıtlarına