Pitoresk

Pitoresk
@Piiitoresk
Kendimden
Seni kimselere söylemeden öleceğim Çiçeği burnunda baharın Ben yine kokuna doyamadan gideceğim Yağmurlar yağacak ne güzler geçecek ve sen kadınım Bulutlu günlerime, karanlık gecelerime Bir güneş olamadan ben biteceğim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kitap yazsam nasıl olur
Yıllar geçmişti ve gerçekten hiçbir şey eskisi gibi olmamıştı olmayacaktı içini hüzün doldurmuş boğazını düğümlemiş öğrenilmiş çaresizliğe kapılmış yıllar ondan çok şey aldığı gibi geriye bir benlik bırakmamıştı sahi ne olmuştu ona neden yaz sonu yağan yağmur gibiydi neden kurak çöllerde bir kakdüs olmayı bile becerememişti neydi onu yağan yağmurun dostu sonbaharın hüznü yapan Yazan: mee
Victor Hugo
*Saçlar bağ, gözler silah, gülüş kurşun olamaz mı? *