Sohbet havasında yazılmış hoş bir kitap. Müslümanım diyen her kulun kesinlikle okuması gerekir. Manevi baharımız olan Ramazan ayını güzel bir üslupla anlatmış. Aklımıza takılan birden çok sorunun cevaplarını barındırıyor.
Ben ibadeti, kulluğu deniz üzerinde yüzmeye benzetirim. Yüzen insanın çırpınması gerekir, çırpınmadığı zaman ilerleyemez doğru yerde kalır. Hatta bir zaman sonra suyun üstünde de duramaz hale gelir.