Pınar

Pınar
@Pinardiyebiri
Çiçek açmak için önce bi’ gömülmek gerekir.
-Şu hayatta yeri doldurulmayacak tek kişi var benim için. O da sensin… +Şu hayatta bana iyi gelen tek insan var, o da sensin. Bak sesini duydum, içim aydınlandı.
Sayfa 57·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yeniden çiçek açmak…
İyileştim mi? Yorgun görünmemek, o ağırlığı atmak, üzüntüden kurtulmak, karanlıktan sıyrılmak iyileştiğim anlamına mı geliyordu?
Sayfa 52·Kitabı okudu
“Unutmak iyileştirir…” “Unutmak iyileştirmez.” diye karşı çıkmıştım. “Aksine unutmamak lazım, yüzleşmek lazım.”
Sayfa 52·Kitabı okudu
Çok Şükür
O ağırlığı atmışsınız üzerinizden, o üzüntü terk etmiş sizi.
Sayfa 42·Kitabı okudu
Bir kere sınırı aşan için artık sınır yoktur.
Sayfa 7·Kitabı okudu