Pınar

Pınar
@Pinardiyebiri
Çiçek açmak için önce bi’ gömülmek gerekir.
İyilik benim kendime olan inancım, ben de biliyorum kimsenin buna değmeyeceğini.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen iyileşme; ait olduğun yerden ayrılmakla başlar.
Ne zaman incinsem değişmeye ve soğuk kanlı olmaya karar veriyorum. Kırgınlığım geçince yine eski konuşan, cana yakın, neşeli halime geri dönüyorum. Bu da kendime en büyük kırgınlığım.
İçimde söylemek istediğim çok şey var sanki. Çok büyük şeyler. Bunları ifade etmenin yolunu bulamıyorum. Bazen bana öyle geliyor ki bütün dünya, bütün hayat, her şey içimde duruyor ve sözcüsü olmam için feryat ediyor. Hissediyorum... Ama anlatamıyorum...
Sayfa 140·Kitabı okudu
Kaygılı bir yapınız varsa hayatınızdaki insanın sizi sadece sevmesi yetmez; sizi sakinleştirmesi gerekir. Konuşabilen, açıklayan, kaçmayan biriyle kalbiniz yavaş yavaş gevşer. Çünkü bazı kalpler suskunlukta değil, kelimelerde güvende hisseder.
Duygu ve Düşünce