Pınar

Pınar
@Pinardiyebiri
Çiçek açmak için önce bi’ gömülmek gerekir.
“Bak otuz yılda neler oldu!" derdi kaplumbağa, "Senin için bütün bir saçma ömür. Benim içinse farkına bile varmadığım bir zaman parçası.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevgili kendim Ne zaman bir şeyler ters gitse dünyanın sonu gelmiş gibi davranıyorsun Lütfen bu kadar kırılgan olma bu kadar duygusal olma Bırak! Karınca ezilse ağlamaya başlıyorsun Çiçek açsa dünyalar senin oluyor Yapma.
Onun yokluğuyla geçen yıllarda, kendi kendime mücadele ederek büyümüş ve “kendim” olmuştum.
Kimse sizi gözlemiyorsa, içinizdeki gizli ikinci kişi dışarı çıkıp dilediği şeyleri yapabilir.
“…ben, beni kimse görmediği zaman en çok kendim oluyorum.”